سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

خراسان رضوی -درگز - سعدآباد
سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

خراسان رضوی -درگز - سعدآباد

زحمات پدر به مناسبت روز پدر

زحمات پدر  

 پدری دست بر شانه پسر گذاشت و از او پرسید:تو میتوانی مرا بزنی یا من تورا؟**
****
 پسر جواب داد:من میزنم****
پدر ناباورانه دوباره سوال را تکرار کرد ولی باز همان جواب را شنید****
با ناراحتی از کنار پسر رد شد بعد از چند قدم دوباره سوال را تکرار کرد شاید
جوابی بهتر بشنود. ... ...****
پسرم من میزنم یا تو؟ ****
این بار پسر جواب داد شما میزنی؟****
پدر گفت چرا دوبار اول این را نگفتی؟؟؟****
پسر جواب داد تا وقتی دست شما روی شانه من بود عالم را حریف بودم ولی وقتی دست

                          ازشانه ام کشیدی قوتم را با خود بردی  

آری پدر عزیز - ای اسطوره مقاومت و رنج و سختی - بر دستهای پینه بسته و چهره چروکیده ات بوسه می زنم و تورا می پرستم . 

روز پدر بر تمامی پدران زحمتکش سعدآباد گرامی باد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد