سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

خراسان رضوی -درگز - سعدآباد
سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

خراسان رضوی -درگز - سعدآباد

نتایج کورس اسبدوانی بهاره۱۳۹۲ درگز

کورس بهاره ۱۳۹۲ شهرستان درگز  که به صورت استانی برگزار گردید دیروز جمعه مورخ ۳۰فروردین ۱۳۹۲ بااستقبال بی نظیر مردم در پیست سوارکاری شهرستان واقع در چغر برگزار شد .در پایان پس از برگزاری ۲ کورس یورغه و یک کورس تاخت نتایج ذیل به دست آمد .


* کورس یورغه مادیان کیخا اول - جوادی دوم و آریان سوم شد


* کورس یورغه نریان زبردست از مشهد اول - عدلی دوم و گلدار از قوچان سوم شدند .


* کورس تاخت کاشانی از مشهد اول گلدار دوم و علوی سوم شدند .

در پایان جوایزی به برندگان اهداء گردید.

لازم به یادآوری میهمان ویژه این مسابقه رییس سوارکاری هرات افغانستان بود که به نفر اول کورس یورغه مبالغی به عنوان پاداش هدیه داد .

 شایسته است از زحمات جناب آقای علی لطفی ریاست محترم تربیت بدنی شهرستان و جناب آقای هادی یکرنگ رییس هیات سوارکاری شهرستان تقدیر و تشکر نمود .


شهادت بانوی بهشتی تسلیت باد

 

شهادت یاس کبود اهل بیت حضرت فاطمه زهرا را  به تمام شیعیان جهان به ویژه هم وطنان گرانقدرسعدآیاد در هر کجای دنیا که هستند تسلیت عرض می نماییم .

بازگشت همه به سوی اوست

روز چهارشنبه مورخ ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ با خبر شدیم پدری از پدران  زحمتکش و مهربان دیارمان سعدآباد  مرحوم مغفور برات براتپور دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت . پدری ساده - بی ریا - و بسیار زحمتکش که در راستای پرورش فرزندان خود مرارت های وافری چشید تا لقمه ای حلال بر سر سفره فرزندان خویش بیاورد . و چه بسا به خاطر همین لقمه حلال و پاک بود که فرزندانی موفق و محب اهل بیت (ع) تحویل جامعه داد تا بانی مجالس امام حسین ( ع) گردند . مدیریت وبلاگ از طرف خود و کلیه اهالی شریف سعدآباد فقدان این عزیز پدر را محضر بازماندگان گرامی تسلیت و از ایزد متعال علو درجات برای آن مرحوم مغفور مسئلت می دارد .