سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

خراسان رضوی -درگز - سعدآباد
سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

خراسان رضوی -درگز - سعدآباد

کورس اسبدوانی درگز

کورس اسبدوانی درگز 

به اطلاع اسب داران محترم سعدآباد می رسانیم کورس اسبدوانی بهاره شهرستان درگز امروز ساعت 17 در میدان اسبدوانی شهرستان واقع در جنب هنگ مرزی چغر برگزار می گردد . جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه شرکت در مسابقه با همراه جناب آقای هادی یکرنگ رییس هیات سوارکاری تماس حاصل نمایید . 

ضمنا از اینکه دیر اطلاع رسانی نمودیم معذوریم .

گاهی لازم است

گاهی لازم است  

لازم است گاهی از خانه بیرون بیایی و خوب فکر کنی ببینی باز هم می‌خواهی به آن خانه برگردی یا نه ؟!
 
لازم است گاهی از مسجد ، کلیسا و ... بیرون بیایی و ببینی پشت سر اعتقادت چه میبینی ترس یا حقیقت ؟!
 
لازم است گاهی از ساختمان اداره بیرون بیایی ، فکر کنی که چه‌قدر شبیه آرزوهای نوجوانیت است ؟
 
لازم است گاهی درختی ، گلی را آب بدهی ، حیوانی را نوازش کنی ، غذا بدهی ببینی هنوز از طبیعت چیزی در وجودت هست یا نه ؟!
 
لازم است گاهی پای کامپیوترت نباشی ، گوگل و ایمیل و فلان و بهمان را بی‌خیال شوی ، با خانواده ات دور هم بنشینید ، یا گوش به درد دل رفیقت بدهی و ببینی زندگی فقط همین آهن‌پاره‌ی برقی است یا نه ؟!
 
لازم است گاهی بخشی از حقوقت را بدهی به یک انسان محتاج ، تا ببینی در تقسیم عشق در نهایت تو برنده ای یا بازنده ؟!
 
لازم است گاهی عیسی باشی ، ایوب باشی ، انسان باشی ببینی می‌شود یا نه ؟!
 
و بالاخره لازم است گاهی از خود بیرون آمده و از فاصله ای دورتر به خودت بنگری واز خود بپرسی که سالها سپری شد تا آن بشوم که اکنون هستم... آیا ارزشش را داشت ...؟! 

ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی درگز

ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی درگز 

به اطلاع هم وطنان عزیزم می رسانم دانشگاه آزاد اسلامی درگز در رشته های کاردانی بدون آزمون و رشته های کارشناسی با آزمون دانشجو می پذیرد .  

رشته های موجود  

چارت درسی رشته های تحصیلی دانشگاه آزاداسلامی مرکز درگز

کاردانی پیوسته کامپیوتر

کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی نرم افزار

کاردانی حسابداری

کارشناسی ناپیوسته آموزش و پرورش ابتدایی

کاردانی پیوسته تربیت بدنی

کارشناسی پیوسته حسابداری

کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی حسابداری

کاردانی پیوسته علمی کاربردی حسابداری

کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی

جهت اطلاع بیشتر به سایت www.d-iau.ac.ir  مراجعه نموده یا با شماره های 5228551و5228552 تماس حاصل نمایید . ضمنا اینجانب هم وطن حقیر شما  کامران روحی سعدآبادی هم شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما هستم . هرجا هستید موفق باشید و پیروز 

ورود رییس جمهور محترم به شهرستان درگز

 ورود رییس جمهور محترم به شهرستان درگز 

روزدوشنبه مورخ ۲۵/۰۲/۹۱ ساعت ۳۰/۱۱ ظهر جناب آقای دکتر محمود احمدی نزاد رییس جمهور محترم ایران اسلامی به همراه وزیر محترم آموزش و پرورش جناب آقای حاجی بابایی و جناب آقای بقایی مشاور ارشد رییس جمهور  توسط ۴ بالگرد وارد شهرستان درگز ُ دشت اندیشه و تمدن و ابیورد شدند . ابتدا پس از تلاوت قرآن کریم امام جمعه و فرماندار شهرستان خیرمقدم عرض نمودند و سپس رییس جمهور در میان  ابراز احساسات وافر مردم به ایراد سخن پرداختند . از  فرمایشات و نکته های بارز سخنرانی ایشان قول مساعد در تسریع بخشیدن و اتمام جاده الله اکبر و واگذاری زمینهای قابل کشت ملی به جوانان و مردم و احداث ۲عدد سالن ورزشی بود . امید است با پیگیری مسسولین شهر شاهد اتمام پروزه جاده الله اکبر باشیم که با افتتاح این جاده مسیر درگز به مشهد ۷۰ کیلومتر نزدیکتر شده و قطعا در توسعه و پیشرفت شهرستان نقش بسزایی ایفا خواهد نمود .

مادران بهشتی

مادران بهشتی  

مادر، امروز را به یمن وجود تو جشن می گیرم و تمام دلم را که دریچه ای به سوی دل مهربان تو دارد، گل باران می کنم. مبارک باد بر تو جایگاه بلند مادری. مبارک باد بر تو بهشت رضایت دوست. مبارک باد بر تو گام نهادن در وادی محبّت الهی و تو را سپاس. سپاس برای آن همه سختی که کشیدی تا ریسمان رستگاری را در دستم نهادی. سپاس برای ملالت هایی که دیدی تا به کشتی نجات اسلام هدایتم کردی. سپاس برای آن رنج ها که کشیدی تا با محبّت اهل بیت آشنایم کردی. تو را سپاس که از ظلمت و تاریکی دنیاپسندی دورم داشتی و به نور هدایت آشنایم کردی. تو را سپاس مادر و بهشت خدا گوارای وجودت باد.

 روز مادر بر تمامی مادران زحمتکش و رنجدیده سعدآباد گرامی باد

روز مادر

ولادت فاطمه زهرا و روز مادر 

بیستم جمادی الثانی هر سال، روزی پر از خاطره و معنویت است؛ خاطراتی شیرین از مادران مهربان،فرزندان با محبت و همسران با وفا ؛ این روز به یُمن ِ زاد روز بانوی نمونه اسلام، فاطمه زهرا ( سلام الله علیها) ، روز مادر نام گرفته است ؛ بانویی که گل سرسبد تمام بانوان عالم است؛ تنها زنی که پدرش معصوم ، شوهرش معصوم و خودش نیز معصوم بوده و پیامبر گرامی اسلام (ص) به او لقب " اُم ابیها "  داده است،یعنی زنی که برای پدرش همچون مادر بود.

زندگی و سیره ی حضرت زهرا( س) به قدری آموزنده و جذاب است که هر زن آزاده ای در جهان او را چونان قدیسه ای تحسین می کند؛ زنی که تولدش از دامن خدیجه کبری ، همسر پیامبر گرامی اسلام (ص) و در کانون نخستین خانواده اسلامی با نغمه های آسمانی و تسبیح قدسیان همراه شد و شب میلادش را عرشیان به بانگ تکبیر و تسبیح جشن گرفتند و خداوند لقب کوثر به او عطا کرد؛ زیرا وی سرچشمه ی تمام خوبی های جهان است 

روز مادر,تاریخ روز مادر,ولادت حضرت فاطمه زهرا 

ولادت زهرای مرضیه و روز مادر بر کلیه مادران و زنان روستای سعدآباد مبارک باد