سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

خراسان رضوی -درگز - سعدآباد
سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

خراسان رضوی -درگز - سعدآباد

با امام رضا ( ع) صحبت کنید

این شماره حرم امام رضا که میتونید با امام رضا درد و دل کنید.

 051-32003334


از هرکجای ایران که هستی با این شماره تماس بگیر و با آقا درد دل کن

درضمن منو از یاد نبر

التماس دعا

دلها


دلهای ما که بهم نزدیک باشد،

دیگر چه فرقی می کند که کجای این جهان باشیم


دور باش اما نزدیک 


من از نزدیک بودن های دور می ترسم ..

دین من بهتر است یا او

مادرم نماز می خواند و من آواز !
عقایدمان چقدر فرق دارد !
او خدای خودش را دارد منم خدای خودم را !
خدای او بر روی قانون و قاعده است و از قدیم همین بوده !
خدای من بر اساس نیازم و تجربیاتم است و هر روز کامل تر از دیروز است !
او خدا را در کنج خانه و معجزه می بیند !
من خدا را در آسمان ها و درون خودم ! در قطره ای باران ، بغض هایی پر از اشک ، در شادی از ته دل ! در ثانیه به ثانیه زندگیم !
او جلوی خدایش سجده میکند !
ولی من در آغوش خدایم آرام میگیرم !
نمی دانم
خدای من واقعی تر است یا او !
دین من بهتر است یا او...

فریدون فرخزاد

نکته

                                                تابلو ، نقاش را ثروتمند کرد

                         شعر شاعر به چند زبان ترجمه شد

                              کارگردان جایزه ها را درو کرد

  و هنوز سر همان چهارراه واکس می زند کودکی که بهترین سوژه بود ....


نکته

همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند

مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند

بنابراین

تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت

مگر اینکه شما اجازه بدهید..

دل نوشته

عمق نگرانی ما


فاصله ما با خداوند را نشان می دهد .