سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

خراسان رضوی -درگز - سعدآباد
سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

سعدآبادین وبلاگنه خوش گلسسیز

خراسان رضوی -درگز - سعدآباد

تقاضای کمک

تقاضای کمک مالی  

همانگونه که مستحضرید عملیات احداث بقعه متبرکه سید سلطان مراد سعدآباد آغاز گردید و در تاریخ ۲۷/۰۵/۹۱ مرحله اجرای پی ریزی و فونداسیون به اتمام رسید اکنون درمرحله نصب ستونها و تهیه آهن آلات نیازمند مساعدت مالی سعدآبادیهای مقیم تهران و مشهد هستیم . امید داریم و انتظار می رود دست ما را فشرده و یاریمان نمایید  .  

 

روایت است یکی از امامان همه دارائیها و ثروتش را بین فقرا تقسیم کرد وتنها اندکی برای خود نگه داشت . مردی خدمت رسید و عرض کرد یابن رسول الله شما همه ثروت خود را بخشیدی و چیزی برای خود نگه نداشتی . امام فرمود آنچه که بخشیدم مال من است و انچه که مانده از آن من نیست و برای زن و فرزند وغیره می ماند . 

امید است با الگو گرفتن از سیره پیامبر و امامان همیشه پیش قدم امور خیر باشیم .انشاالله 

درگذشت مرحوم شکرالله معدنی

انا لله و انا الیه راجعون  

عروج نابهنگام و ناباورانه پدری زحمتکش و فداکار مرحوم مغفور شادروان شکرالله معدنی را به هم وطنان عزیز به ویژه بازماندگان و خانواده معدنی تسلیت عرض  نموده ُ  علو درجات برای آن مرحوم  و صبر جزیل برای بازماندگان مسئلت می نماییم .

گردهمایی خیرین جهت کمک به بازسازی بقعه متبرکه سید سلطان مراد سعدآباد  

 

        نیکو ترین اعمال مخفی ترین آنهاست .

  

 

 

به اطلاع کلیه سعدآبادیهای ارجمند می رسانیم گردهمایی خیرین سعدآباد وحومه  وشهرستان درگز جهت کمک به بارسازی بقعه متبرکه روز 5 شنبه مورخ 05/05/1391 در مسجد سعدآباد با صرف افطاری برگزار میگردد. از کلیه هم وطنان گرانقدر دعوت به عمل می آید با حضور  سبز خود زینت بخش محفل ما باشید .ضمنا هم وطنان مقیم مشهد وتهران و سایر شهرها در صورت تمایل جهت  کمک نقدی می توانند با شماره های هیات امنا به شرح ذیل تماس بگیرند.  

 

توحید غلامی 09153813380 - ابوالفضل سعدآبادی09153824091- 

کامران روحی 09155816685  - نادر شیخی ۰۹۱۵۳۸۱۳۰۶۷ - هادی یوسف زاده ۰۹۱۵۳۸۱۵۸۹۷

شماره حساب سیبا بانک ملی به نام بقعه متبرکه سید سلطان مراد جهت واریز کمک های نقدی 

           ۰۱۰۸۷۲۸۳۰۵۰۰۴

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

 

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه خیر، برکت و نزول قرآن بر تمام مسلمانان  به ویژه  هم وطنان خوبم مبارک باد 

با سلام خدمت همه دوستان خوبم  

ماه رحمت ، خیر و برکت و . . . از راه رسید . ماهی که شما هر کاری در این ماه انجام بدهی همه اش ثوابه . در موقع سحر و افطار برای همه دعا کنید تا همگی از برکات این ماه بهره مند بشیم. شاید مطلبی رو که در زیر می خونید برای شما تکراری باشه و یا خسته کننده که همین ابتدا از همگی عذر می خوام ولی با خودم گفتم بد نیست یه بار دیگه من هم تکرار کنم شاید کسی مثل خودم بعضی از مسائلش رو از یاد برده باشه معنای واژه رمضان واژه «رمضان» از ریشه «رَمَضَ» است، به معناى بارانى که اوّل پاییز مى‏بارد و هوا را از خاک و غبارهاى تابستان پاک مى‏کند و یا به معناى داغىِ سنگ از شدّت گرماى آفتاب . امّا درباره این که چرا این نام بر یکى از ماه‏هاى سال، گذاشته شده است، زمخشرى (م 528 ق) گوید: اگر پرسى: «چرا ماه رمضان را به این نام نامیده‏اند؟»، گویم: روزه در ماه رمضان، عبادتى دیرین است، و گویا عرب‏ها این نام را به خاطر داغ شدنشان از حرارت گرسنگى و چشیدن سختى آن، نهاده‏اند، همچنان که به آن «ناتق (رنج‏آور)» هم گفته‏اند؛ چون سختى روزه، آنان را به رنج و زحمت مى‏افکند . و گفته‏اند: چون نام ماه‏ها را از زبان قدیم نقل کرده‏اند، آنها را با زمان‏هایى که در آنها قرار داشتند، نامیده‏اند و این ماه، در روزهاى گرم و داغ بوده است . شمارى از روایات، این نامگذارى را به سبب نقشى دانسته‏اند که ماه رمضان در پاکسازى آئینه جان از آلودگى‏هاى گناهان و پاکسازى روان از زنگار خطاها دارد. از پیامبر صلى‏الله‏علیه‏و‏آله روایت است: إنّما سُمِّیَ رَمَضانُ؛ لِأَ نَّهُ یُرمِضُ الذُّنوبَ؛‌ این ماه را رمضان نامیده‏اند: چون گناهان را مى‏زداید. این وجه در نامگذارى، از یک سو با ریشه لغوىِ «رمضان» و از سوى دیگر با برکات، ره‌آوردها و آثار آن، هماهنگ و متناسب است  

 

می شود این رمضان موعد فردا باشد  

آخرین ماه صیام غم مولا باشد  

می شود در شب قدرش به جهان مژده دهند  

که همین سال ظهور گل نرگس باشد  

السلام علیک یا ابا صالح المهدی